Через карантинні обмеження презентація солодкого сувеніру відбулася у закритому форматі в неділю, 14 червня.
Ідею фірмового торту для Хуста, розповіла авторка, розробила з синами, разом з якими володіють популярним серед містян брендом корисних десертів Maletta Dessertia:
– Нам хотілося створити щось незвичайне. Торт, який смакує, наче в дитинстві, та втілює характер, історію, смак регіону. Тому в основі фірмового символу – локальні та винятково натуральні інгредієнти. Свіжі вершки та масло, два види шоколаду, згущене молоко. І головне - фундук з місцевих плантацій. Саме ядра цього поживного горіха та борошно з нього утворюють головну гастрономічну родзинку!
В авторському рецепті нема штучних барвників, стабілізаторів чи емульгаторів. Торт створюють з використанням сучасного технологічного процесу, сухої заморозки, яка дозволяє зберегти смакові якості та структуру, і оформлюють у незвичний спосіб – без трафарету, нанесення глазурі чи крему:
– Сам торт – мусовий та білосніжний. Традиційні для регіону орнаменти та сам надпис «Хуст» на ньому рельєфні, нанесені з використанням спеціально виготовлених форм з відповідним відтиском. Це ще одна особливість, новинка у серійному виготовленні тортів в області – за допомогою 3D-форми, - каже авторка солодкого шедевру.
Тематична й упаковка – коробка прикрашена графічними квітами нарцисів, головного символу Хустщини. Над дизайном, як і над розробкою самого торту, працювала команда ужгородських маркетологів та дизайнерів:
– Кінцевому результату – автентичному та мінімалістичному торту, - передувала величезна робота багатьох людей. Ми тестували, як зберігається десерт, щоб правильно підібрати упаковку. Допомагали Наталії визначитися з оформленням торту, замовляли 3D-моделі для візуалізації. Ну і, звичайно, прагнули зробити його максимально вдалим з точки зору позиціонування. Тому торт «Хуст» - це справжній смак регіону та його традицій, - наголошує виконавча директорка маркетингової компанії MyProfi Мар’яна Дробиняк.
Строк придатності замороженого торту – не більше 30 діб. Спожити після розпаковування треба максимум за 3 дні. Маса солодкого сувеніру – 800 грамів. Ціна - 340 гривень.
«Хуст» відповідає технічним умовам та Держстандарту, тож його можна продавати у магазинах та мережевих супермаркетах. Налагодити постачання планують уже незабаром. А поки солодку візитівку Хустщини можна придбати у сімейній кондитерській ідейної натхненниці та авторки - Maletta Dessertia.