Мета проекту – просувати локальних виробників та заохочувати місцевих та гостей краю купувати продукцію локальних брендів. В умовах карантину багато малих місцевих виробників переживають економічну кризу, тому споживаючи локальний продукт люди підтримують виробника та отримують якісний продукт чи послугу. На Закарпатті чимало локальних виробників, які виробляють якісну крафтову продукцію: пиво, сири, наливки, вино, мед та багато інших.
Окрім гастрономічних крафтових продуктів до проекту долучатимуться і виробники в інших галузях: меблева продукція, твори мистецтва, одяг, готелі. До реалізації проекту будуть залучені локальні виробники, експерти в галузі туризму, власники готелів, садиб, ресторанів та багато інших. Цьогоріч планується паспортизація туристичних об’єктів в Мукачівській ОТГ, які так само мають стати локальними брендами. Також планується запуск флешмобу у соціальних мережах та медіа: споживач, який купив закарпатський продукт публікує світлину та відзначає хештегом #купуйЗакарпатське.