Вже сьогодні близько 400 тисяч українців спілкуються жестовою мовою.
Міністерством соціальної політики України у співпраці з громадською організацією Громадський рух «Соціальна єдність» з 5 березня 2021 року реалізується пілотний проєкт «Почуй мене».
Проєкт спрямований на полегшення комунікації між людьми з вадами слуху та представниками органів державної влади. Його суть полягає у спрощенні процесу комунікації при отриманні нечуючуми будь-яких державних послуг.
Під час звернень до Мінсоцполітики люди з вадами слуху за допомогою спеціального застосунку на сайті Міністерства (www.msp.gov.ua - вкладка «Почуй мене») можуть отримати інформацію через сурдоперекладача в режимі онлайн, а також відповідь на свої запити у вигляді відеолиста.
1539 – номер цілодобової «гарячої лінії» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю. Дзвінки на «гарячу лінію» мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Комунікацію і розгляд відповідних звернень забезпечують оператори Урядового контактного центру.
Відповідні інформаційні матеріали щодо користування такою послугою розміщені на офіційному сайті Мінсоцполітики та сторінці Фейсбук.
В подальшому за результатами пілотного проекту Мінсоцполітики надасть рекомендації, як поширити новий досвід комунікацій на інші державні установи, органи соціального захисту населення.
Міністр соціальної політики України Марина Лазебна: «Наше завдання – забезпечити, щоб кожна людина було почута та мала всі можливості для активної участі у суспільному житті та власної реалізації».
Прес-центр ОДА