«Ужгородський кошар» – друкований каталог ужгородського бізнесу, хендмейдерів, які виробляють оригінальну продукцію, представили сьогодні у дворику історико-культурного комплексу «Совине гніздо». У збірці понад 80 позицій – від великих промислових підприємств до маленьких сімейних кафе, виробників крафтових продуктів та майстрів, які власноруч виготовляють прикраси чи сувеніри, – те, чим може пишатися Ужгород.Каталог підготувало управління економічного розвитку міста Ужгородської міської ради, а сьогодні запросили виробників, екскурсоводів, аби вони змогли оглянути продукцію один одного, ближче познайомитися і, можливо, знайти можливості, ідеї для майбутньої співпраці.Міський голова Богдан Андріїв наголосив, що оригінальна продукція локальних виробників яскраво доповнює імідж міста, робить його відомим далеко за межами краю, побажав усім підприємцям успішно розвивати свій бізнес і запевнив, що влада готова й надалі всіляко сприяти і допомагати.«Кожна позиція каталогу – це ідея, робочі місця, податки для нашого міста», – відзначив начальник управління економічного розвитку Павло Логвінов. Розповів, що задум зібрати в один «кошар» креативні місцеві вироби запозичена, але її дещо доопрацювали, розширили, до прикладу, додали виробників інтелектуальних продуктів, Агенцій розвитку Закарпаття та Ужгорода. Запропонував підприємцям шукати точки дотику, долучати до логотипів своєї продукції логотип міста, вести діалог із компаніями туристичного супроводу, місцевими екскурсоводами і загалом співпрацювати, щоб синергія усіх давала результат для промоції Ужгорода.Крафтове пиво від броварні «Бітанги»; пивоварні «Унгвайзер»; торти «Ужгород» від Валентина Штефаньо; різноманітну продукцію від «Полонинського хліба»; тістечка, глінтвейн у пляшках, який можна розігріти, коли захочеться, сиропи від кафе «Eat Me!»; два види «Ужгородської кави» від Riverside; видання та пакувальну продукцію від поліграфічного підприємства «Патент»; книги видавництва Олександри Гаркуші, домашній текстиль, хустки та інші дизайнерські вироби з принтом від Morgental; ливарні вироби від «Турбогазу»; сумки і гаманці зі шкіри; флораріуми; посуд; квести від «Фортеці»; туристичні маршрути та інтерактивні листівки з аудіогідами проєкту «Пізнай Ужгород» та ще багато цікавого – із усім цим сьогодні знайомилися, це куштували, обговорювали у «Совиному гнізді».Підприємці, виробники, хендмейдери ділилися своїми історіями, розповідали про особливості своїх продуктів, відповідали на запитання. Скажімо, про те, як поєднали смаки, що домінують у регіоні, є у спогадах ужгородців, – у двох видах «Ужгородської кави»; що принти на дизайнерських виробах Катерини Моргентал наносяться екологічними чорнилами і якість друку в Україні для дизайнерки виявилася кращою, ніж у Туреччині; про керамічні корки для пляшок, які продаються у великих містах як колекційні сувеніри, але можуть і яскраво підкреслити корпоративну стилістику якогось бренду; як школярі замість традиційного святкування початку чи завершення навчального року обирають динамічні квести. Ішлося і про те, як вчитися, зокрема й безкоштовно, розвивати свій бізнес, представляти його на популярних у світі електронних платформах для продажу, у соцмережах.Приналежність до «Ужгородського кошара» – це своєрідний знак найвищої якості, свідчення довіри до продукту від ужгородців та гостей міста. Виробників, які реалізовують креативні ідеї, презентують економічний потенціал нашого міста, запрошуємо долучатися до каталогу, зробити свій внесок до різноманіття «Ужгородського кошара».
Ужгородська міська рада