Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Від сьогодні в краї пануватиме екстрим (ВІДЕО)

22 червня 2014 р., 14:20

Адже на Закарпатті стартують гонки.

 

Окупація Криму вплинула і на автомобільний спорт України. Традиційно на півострові починали Чемпіонат України з ралі. Тепер він, вперше за роки незалежності, стартує в Закарпатській області. Ралі “Ворота України” триватимуть два дні.

Марина Коваль, кореспондент:

- Ось тут починається траса ралі. Поки тут не змагаються на швидкість, перегони будуть завтра. А сьогодні пілоти і штурмани запам’ятовують карту дороги – кожен поворот і вибоїну.

Так виглядає план траси. Літерами і цифрами зашифровані різні ділянки дороги. Читає цю карту під час перегонів – штурман. За його вказівками і їде пілот.

Олександр Салюк-молодший, пілот команди “Салюк-Червоненко”:

- Сьогодні у нас вже починається гонка, запис стенограми, це 50% успіху в гонці, тобто проїхати по швидкому тільки тоді, коли ти зробиш сьогодні хорошу роботу.

Тільки завдяки злагодженій роботі пілота і штурмана – можна стати першими, кажуть гонщики.

- На швидкості в горах, де ви їдете максимум 40, ми їдемо 170. І він не може уявити, що його чекає за один два повороти, то від того, що я мушу його відчувати, ніби це я за кермом.

Команда Салюк-Червоненко – чемпіон кубка Європи. Щоб брати участь у першому етапі українського ралі, пропустили престижну гонку в Бельгії.

Євген Червоненко, штурман команди “Червоненко-Салюк”:

- Я їздив цією трасою десь в роках 80-их, коли був членом збірної Союзу. Дуже цікаві траси, вони такі швидкісні, підступні, гірські і дуже важливо, що на кордоні з Європою ми показуємо всьому світові, що Україна жива, що ми не здамося.

Крім вивчення траси, сьогодні гонщики проходять медкомісію. Технічний стан машин теж перевіряють. Автомобілі зважують. Щоб всі були в рівних умовах, навіть пробу палива беруть – немає заборонених добавок.

Сергій Чекан, пілот, учасник змагань “Ворота України-2014″:

- Найголовніше в спортивній машині – це безпека, каркас безпеки, відповідність каркаса безпеки, це відповідність сидінь, ременів безпеки і все інше, найголовніше.

Сергій Трутнєв, технічний комісар ралі:

- Існують дуже жорсткі правила, які обмежують той чи інший клас у кубатури, ваги, ну і система безпеки дуже серйозно передбачається. Якщо з пломбировкой, то йде до 20 хвилин, тому що пломбуються і мости, і агрегати.

Дві машини не пройшли технічну комісію. Якщо команди встигнуть усунути неполадки до неділі зможуть прийняти участь в гонках. На старті – двадцять сім автомобілів.

Марина Коваль, Юрій Ковальов, телеканал “Інтер”

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com
Розробка сайту: Victor Papp