Сервіс "Електронний кабінет платника податків" працює з 1 січня 2014 року на веб-порталі Міндоходів. З його допомогою будь-який платник, що має електронний ключ та укладений договір з органом, в якому він перебуває на податковому обліку, про визнання електронних документів, має змогу облаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце. Зокрема, це можливість: підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді; переглядати інформацію про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків); отримати інформацію про заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); користуватися Податковим календарем тощо.
Нагадуємо, що увійти до «Електронного кабінету» можна за адресою
kpp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням «Електронний кабінет платника податків» на порталі Міндоходів. Після входу необхідно авторизуватися, застосувавши електронний цифровий підпис.
У разі, якщо у вас відсутній електронний цифровий підпис (ключ), його можна безкоштовно отримати в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів у м. Ужгороді та м. Тячеві. Отримати консультацію щодо функціонування сервісу «Електронний кабінет» можна за тел. (044) 323-01-11, 067-555-01-11, 066-555-01-11.
Інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Закарпатській області