Фахівці ГУ Міндоходів у Закарпатські області нагадують, що платники можуть подавати податкову звітність із загальнодержавних та місцевих податків і зборів в електронному вигляді. Для цього на веб-порталі Міндоходів з 1 січня 2014 року працює сервіс «Електронний кабінет платника податків».
Перш за все, необхідно отримати електронний цифровий підпис, який безкоштовно видається у Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів. Для цього необхідно зайти на інформаційний ресурс
www.acskidd.gov.ua та ознайомитись з розділом «Реєстрація користувачів». Після чого необхідно підготувати за поданим зразком пакет документів, взяти необхідну кількість електронних носіїв (флеш-накопичувачів або дисків CD-R) та з’явитись особисто до АЦСК ІДД для того, щоб отримати електронний цифровий підпис.
На Закарпатті пункти реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів діють у м. Ужгороді та м. Тячеві.
Також, щоб розпочати подачу податкової звітності в електронній формі, слід укласти з територіальним органом Міндоходів угоду «Про визнання електронних документів».
Нагадаємо, що з допомогою «Електронного кабінету» будь-який платник може облаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце. Користувачі мають змогу: підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді; переглядати інформацію про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків); отримати інформацію про заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); користуватися Податковим календарем тощо.Увійти до «Електронного кабінету» можна за адресою kpp.minrd.gov.ua або перейшовши до розділу «Електронний кабінет платника податків» на офіційному порталі Міністерства доходів і зборів.
Отримати консультацію щодо функціонування сервісу можна за тел. (044) 323-01-11, 067-555-01-11, 066-555-01-11.
Інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Закарпатській області