Вже майже рік функціонує електронний сервіс «Електронний кабінет платника податків» – персональне автоматизоване робоче місце платника податків, робота в якому може здійснюватися з будь-якого, підключеного до Інтернету комп’ютера. Цей сервіс дає можливість платникам податків дистанційно взаємодіяти з Державною фіскальною службою України завдяки використанню сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.Користуючись «Електронним кабінетом», платники в режимі реального часу можуть переглянути та подати податкову звітність, отримати доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом, свої облікові дані, вести книгу обліку доходів і витрат.Зокрема, в «Електронному кабінеті платника» громадяни можуть скористатися такими послугами: «Звітність», «Розрахунки з бюджетом», «Податковий календар», «Облікові дані».
Варто зазначити, що «Електронний кабінет» стане в нагоді насамперед тим платникам, які приділяють максимальну увагу впровадженню сучасних інформаційних технологій у свою діяльність. Для допомоги користувачам, на головній сторінці «Електронного кабінету платника» розміщено інструкцію щодо його експлуатації, а у розділі сервісу «Довідкова система» – детальна інструкція по роботі з системою.Нагадаємо, що на офіційному порталі територіальних органів ДФС у Закарпатській області також можна скористатися такими електронними сервісами: «Реєстр страхувальників», «Дані Реєстру платників ПДВ», «Митна статистика», «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», «Анулювання реєстрації платників ПДВ», «Декларування он-лайн», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність» та ін.
Інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Закарпатській області