Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Закарпатці мають можливість користуватись сучасним електронним сервісом від ДФС

3 лютого 2016 р., 20:01

Ідіть в ногу з часом

З часу функціонування сервісу «Електронний кабінет платника податків» від ДФС, закарпатці отримали можливість практично, мобільно та надійно співпрацювати з фіскальною службою – йти в ногу з часом, використовуючи Інтернет.

Про це повідомляє Відділ комунікацій Головного управління ДФС у Закарпатській області.

У розпорядженні платника – персональне автоматизоване робоче місце, робота в якому дає можливість дистанційно, в режимі реального часу, використовуючи сучасні інформаційно-комунікаційні технології, переглянути та подати податкову звітність, отримати доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом, свої облікові дані, вести книгу обліку доходів і витрат тощо.

Зокрема, в «Електронному кабінеті платника» реалізовано такі можливості:

- подавати декларації з використанням електронного цифрового підпису і переглядати подану та/або сформовану податкову звітність (звітність подається пакетом (декларація з усіма додатками);

- обов’язкові реквізити звітності автоматично заповнюються даними платника, наявними в базі даних ДФС;

- немає розриву у часі, між відправленням звітності платником, отриманням ним повідомленням про доставку звітності в ДФС і отриманням ним підтвердження про прийняття звітності;

- квитанції про отримання і прийняття надходять платнику протягом декількох хвилин;

- можливість імпортувати сформовані в бухгалтерських програмах, наприклад 1-С, електронної звіти в кабінет платника, з перетворенням в пакет документів і подальшим направленням до ДФС;

- перевірити звітність на наявність арифметичних помилок;

- провести звіряння своїх розрахунків з бюджетом та отримати Акт про проведене звіряння, не витрачаючи час на відвідування органів ДФС тощо;

- заздалегідь визначити розмір пені, що буде нарахована після погашення суми боргу;

- отримувати нагадування щодо строків подання звітності та сплати податків, зборів (обов’язкових платежів);

- отримувати інформацію щодо особистих реєстраційних даних (податковий номер платника податків, назва платника податків, основний вид діяльності, ПІБ бухгалтера та директора тощо);

- подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби;

- переглядати інформацію щодо стану своїх розрахунків з бюджетом, зокрема про заборгованість зі сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Нагадаємо, що використання вказаного сервісу доступне платнику при наявності в нього електронного цифрового підпису (ключа), який можна безкоштовно отримати в Закарпатській області в пунктах Акредитованого центру сертифікації ключів за адресами: м. Ужгород, вул. Духновича, 2, та м. Тячів, вул. Армійська, 2.




Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp