З часу функціонування сервісу «Електронний кабінет платника податків» від ДФС, закарпатці отримали можливість практично, мобільно та надійно співпрацювати з фіскальною службою – йти в ногу з часом, використовуючи Інтернет.
Про це повідомляє Відділ комунікацій Головного управління ДФС у Закарпатській області.
У розпорядженні платника – персональне автоматизоване робоче місце, робота в якому дає можливість дистанційно, в режимі реального часу, використовуючи сучасні інформаційно-комунікаційні технології, переглянути та подати податкову звітність, отримати доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом, свої облікові дані, вести книгу обліку доходів і витрат тощо.
Зокрема, в «Електронному кабінеті платника» реалізовано такі можливості:
- подавати декларації з використанням електронного цифрового підпису і переглядати подану та/або сформовану податкову звітність (звітність подається пакетом (декларація з усіма додатками);
- обов’язкові реквізити звітності автоматично заповнюються даними платника, наявними в базі даних ДФС;
- немає розриву у часі, між відправленням звітності платником, отриманням ним повідомленням про доставку звітності в ДФС і отриманням ним підтвердження про прийняття звітності;
- квитанції про отримання і прийняття надходять платнику протягом декількох хвилин;
- можливість імпортувати сформовані в бухгалтерських програмах, наприклад 1-С, електронної звіти в кабінет платника, з перетворенням в пакет документів і подальшим направленням до ДФС;
- перевірити звітність на наявність арифметичних помилок;
- провести звіряння своїх розрахунків з бюджетом та отримати Акт про проведене звіряння, не витрачаючи час на відвідування органів ДФС тощо;
- заздалегідь визначити розмір пені, що буде нарахована після погашення суми боргу;
- отримувати нагадування щодо строків подання звітності та сплати податків, зборів (обов’язкових платежів);
- отримувати інформацію щодо особистих реєстраційних даних (податковий номер платника податків, назва платника податків, основний вид діяльності, ПІБ бухгалтера та директора тощо);
- подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби;
- переглядати інформацію щодо стану своїх розрахунків з бюджетом, зокрема про заборгованість зі сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Нагадаємо, що використання вказаного сервісу доступне платнику при наявності в нього електронного цифрового підпису (ключа), який можна безкоштовно отримати в Закарпатській області в пунктах Акредитованого центру сертифікації ключів за адресами: м. Ужгород, вул. Духновича, 2, та м. Тячів, вул. Армійська, 2.