Фахівці органів ДФС у Закарпатській області інформують, що у рамках кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців, для фізичних осіб в Електронному кабінеті платника функціонують спеціальні сервіси.
Зокрема, «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді». Сервіс створено з метою забезпечення зручності платників, які бажають отримати відомості про доходи в електронному вигляді.
Для цього фізичній особі з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) необхідно в розділі «Подання заяв, запитів для отримання інформації» особистого кабінету створити та направити відповідний запит. Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами – платниками податків для отримання інформації про себе. Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (по квартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.
Також в Електронному кабінеті є можливість подати «Декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді». Фізичні особи у відкритій частині Електронного кабінету платника можуть заповнити, зберегти та роздрукувати декларацію, а в розділі «Введення звітності» особистого кабінету з використанням ЕЦП можуть подати декларацію в електронному вигляді.
Зауважують, що безкоштовно отримати ЕЦП в Закарпатті можна в пункті Акредитованого центру сертифікації ключів, який діє за адресою: м. Ужгород, вул. Духновича, 2. Довідки за телефоном: (0312) 61-46-41.
Нагадують, що з 1 січня 2017 року запроваджено нову форму декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року № 821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».
ДФС у Закарпатській області