У середу, 8 квітня, начальник Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Михайло Попович особисто проінспектував, як ведуться ремотні роботи на автодорозі Київ-Чоп.
«На даний час температурний режим вже дозволяє закарпатським дорожникам виконувати ямковий ремонт на дорогах загального користування із застосуванням повного технологічного процесу, - розповів Михайло Попович. - До цього практично, при холодних температурах повітря, виконувались роботи з ліквідації ямковості так званим аварійним ремонтом. Тобто коли за несприятливих погодних умов не можна було досягти відповідної якості робіт, але глибокі вибоїни все одно потрібно ліквідовувати для недопущення скоєння дорожньо-транспортних пригод з непередбачуваними наслідками».
Посадовець також поінформував, що нині «Закарпатський облавтодор» запустив у роботу 3 асфальтобетонні заводи: Ужгородський, Мукачівський та Хустський. Це дозволить, враховуючи оптимальні дальності перевезень асфальтобетонної суміші, добитися кращої якості робіт та охопити ремонтами дороги більш значної частини території краю.
«Цими заводами плануємо випустити 155 тон асфальтобетонної суміші, якою зможемо ліквідувати 1283 м2 дефектів дорожнього полотна, - продовжує розмову головний дорожник краю. - Роботи ведуться 15-ма дорожніми бригадами із 10-ти філій ДП «Закарпатський облавтодор». Сподіваємося, що і погодні умови, і можливість придбання основних матеріалів, дозволить дорожникам області надалі зберігати розпочаті темпи і обсяги ремонтних робіт».
За словами Михайла Михайловича, на квітень п.р. Службі автодоріг передбачені асигнування в сумі 7,5 млн.грн. «Із них 80% коштів плануємо направити на виконання ямкового ремонту доріг, а решта 20% - на інші супутні роботи, як от: прибирання сміття, зрізування та планування узбіч, часткове очищення кюветів тощо», - уточнив очільник обласної дорожньої служби.
Водночас, Михайло Попович зазначає, що передбачене на сьогодні «Укравтодором» незначне фінансування не дозволяє цьогоріч відремонтувати всю протяжність автошляхів загального користування області. «Із доведених на дрібний поточний ремонт і експлуатаційне утримання доріг 67 млн.грн., на виконання ямкових ремонтів припадає лише 39,6 млн.грн. Якщо врахувати, що вартість 1м2 ямкового ремонту нині складає 420-450 грн., а за результатами проведених у березні обстежень обсяги ямковості на дорогах області складають233063 м2, то не важко порахувати, що від всієї мережі за такого фінансування може бути відремонтовано максимум 45%. Особливо критична ситуація в цьому плані з дорогами місцевого значення, адже протяжність їх вдвічі більша за державну мережу, а фінансування навпаки складає тільки 30% від доведеного», - акцентував головний дорожник Закарпаття.
Виходячи з цієї непростої ситуації, Служба автодоріг у Закарпатській області розподілила доведені кошти між районами та звернулася до всіх органів місцевого самоврядування з проханням надати до 15 квітня 2015 року перелік найбільш пріоритетних місцевих маршрутів району, на ремонт яких використають ці незначні кошти. А також - посприяти у залученні до ремонту місцевих доріг коштів місцевих бюджетів.
Відтак, закарпатські дорожники сподіваються на суттєве збільшення фінансових ресурсів для дорожньої галузі та доведення Укравтодором на поточний рік додаткових асигнувань Службі автодоріг у Закарпатській області на виконання середніх поточних та капітальних ремонтів.
«Наразі пріоритетом для нас є - максимально ефективне та якісне використання доведених фінансових ресурсів з користю для наших доріг та задоволення потреб мешканців Закарпаття. Таке завдання перед нами ставить і голова Закарпатської ОДА Василь Губаль», - резюмував керівник Служби автодоріг у Закарпатській області Михайло Попович.
Прес-служба Закарпатської ОДА