Про ураження дорожнього покриття, причини прискорення деформацій та шляхи виправлення ситуації - розповів начальник Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Михайло Попович.
Одним з основних факторів прискорення руйнівних процесів є перевищення допустимих навантажень на дорожнє полотно, втім здолати його непросто. Причина – у відсутності дієвого механізму контролю вагового обмеження та недосконалість законодавства.
Як зазначив Михайло Михайлович, наразі пересувний ваговий комплекс, який знаходиться на балансі ДП «Закарпатський облавтодор», не працює, хоча й знаходиться в робочому стані, так як в серпні 2014 року, згідно урядової постанови, Укртрансінпекція призупинила роботу вагового контролю транспортних засобів.
«Та й крім цього, водії у переважній більшості випадків відмовляються проходити зважування. Ні представники ДАІ, ні дорожники, ні транспортні інспектори не мають ніяких важелів впливу, аби застосувати до порушників і змусити їх пройти контрольне зважування. До того ж відповідальність за відмову зважування законодавством не передбачена», - зазначає головний дорожник Закарпаття.
«Тому нині необхідно створити дієвий механізм спільних дій ДАІ, Укратрансінспекції, дорожників і обов’язково представників громадськості, щоб все було відкрито і прозоро. Ми повинні зробити ваговий контроль дієвим, аби зберегти та відновити автошляхи Закарпатської області», - наголосив керівник дорожньої служби Михайло Попович.
Тож, поки вирішуватиметься питання вагового контролю, закарпатські дорожники продовжують виконувати заплановані роботи з дрібного поточного ремонту та експлуатаційного утримання доріг.
Прес-служба Закарпатської ОДА