Контактний центр забезпечує оперативний розгляд органами виконавчої влади звернень громадян. Для цього в краї працює обласна телефонна «гаряча» лінія. Про це розповіла сьогодні, 20 жовтня, під час брифінгу в прес-центрі Закарпатської ОДА директор центру Світлана Ганич, повідомляє прес-служба Закарпатської ОДА.
Працівники контактного центру щодня приймають дзвінки на «гарячу» лінію за безкоштовним номером 0-800-501-484. «Всі дзвінки, які надходять на обласну «гарячу» лінію, фіксуються нашими фахівцями. Відповідні питання передаються для розгляду та оформлення відповіді безпосередньо в місцеві органи виконавчої влади, - повідомила Світлана Ганич. – Відповіді заявники отримують зазвичай за два тижні».
Якщо дзвінок надходить поза робочий час, є можливість залишити повідомлення та контакти на автовідповідач. Фахівці центру здійснюють зворотній зв’язок.
За словами Світлани Ганич, контактний центр працює в області вже два роки і щороку кількість дзвінків на «гарячу» лінію зростає. «За чотири місяці 2013 року ми отримали 106 дзвінків, протягом 2014-го -- 608, а за дев’ять місяців нинішнього року - 939 дзвінків».
Здебільшого закарпатці звертаються з питаннями оформлення субсидії чи отримання матеріальної допомоги чи пільги, скаржаться на відсутність або неякісне надання житлово-комунальних послуг. Найбільша кількість звернень надходить з м.Ужгород, Тячівського та Рахівського районів.
«Часто заявники мають хибне уявлення про те, що звернення які надходять на урядову «гарячу» лінію розглядаються органами влади на центральному рівні, а це не так. Всі звернення жителів Закарпатської області розглядаються на місцях. – зауважила Світлана Ганич.