Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Закарпатський обласний контактний центр прийняв 9602 звернення

12 березня 2018 р., 14:25

Протягом минулого року

На розгляд депутатів облради внесено проект рішення «Про хід виконання Програми діяльності державної установи Закарпатський обласний контактний центр на 2017 – 2019 роки». У документі йдеться про найважливіші завдання, виконані у звітному періоді.

Так, упродовж звітного року обласний Контактний центр забезпечив приймання, реєстрацію, попереднє опрацювання і невідкладне надсилання на розгляд відповідно до компетенції органам виконавчої влади звернень, прийнятих на обласну „гарячу лінію” за безкоштовним номером 0-800-501-484 та урядову „гарячу лінію” за безкоштовним номером 15-45, а також через Інтернет (веб-сайти та веб-портал КМУ). Продовжено проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи з актуальних питань державної політики, надання заявникам консультацій і роз’яснень щодо норм законодавства, довідкової інформації, організовуючи проведення спеціалізованих гарячих ліній. Впроваджено додатковий спосіб приймання звернень не тільки за допомогою засобів телефонного зв’язку, а й через Інтернет. Продовжено рекламну кампанію з метою популяризації обласної „гарячої лінії” та розголосу інформації про графік роботи і єдиний безкоштовний номер телефону „гарячої лінії” та електронного сервісу.

Для реалізації заходів зазначеної Програми у 2017 році з обласного бюджету було передбачено 716,3 тис гривень.

Фактичні обсяги фінансування Програми з обласного бюджету у звітному періоді склали 605,9 тис грн, касові - 598,297 тис грн.

Як підкреслюється у документі, у 2017 році прийнято 9602 звернення, проведено 2 спеціалізовані „гарячі лінії” для жителів Закарпатської області. Одна з яких проводилась спільно із Департаментом охорони здоров'я за тематикою впровадження Урядової програми „Доступні ліки” та тривала 11-12 травня 2017 р. Інша - спеціалізована „гаряча лінія” спільно з Головним управлінням Пенсійного фонду України в Закарпатській області за тематикою впровадження Урядом Пенсійної реформи та тривала 12-13 грудня 2017 р. Виготовлено 1000 шт. листівок для проведення рекламної кампанії з популяризації обласної „гарячої лінії”, єдиного безкоштовного номера телефону „гарячої лінії” та електронного сервісу.


Прес-центр Закарпатської облради

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp