Про це йдеться в повідомленні Мінінфраструктури. «Позаду найскладніша частина роботи — пройдений верхній уступ тунелю», — зазначається в повідомленні.
Як нагадали у прес-службі відомства, будівництво Бескидського тунелю фінансується Європейським інвестбанком (ЄІБ, 55 млн євро) і Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР, близько 40 млн євро). Крім того, частина витрат несе і «Укрзалізниця». Бюджет першого етапу будівництва становив 39,71 млн доларів кредитних коштів ЄБРР.
Загальна довжина нового тунелю становить 1764 м. Він пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта. Очікується, що будівельні роботи завершаться в четвертому кварталі 2017 року, а перший поїзд поїде по новому тунелю в другому кварталі 2018 року. Після завершення будівництва пропускна здатність збільшиться з 47 до 100 пар поїздів на добу, а швидкість проходження зросте з 15—40 до 60—70 км/год.
За словами міністра інфраструктури України Андрія Пивоварського, які наводить «Економічна правда», новий тунель значно прискорить доставку вантажів у країни Європи.
Фото «Вголос».