Роботи з будівництва Бескидського тунелю ведуться цілодобово. Станом на початок жовтня виконані роботи з проходки тунелю на довжині 558 м. Зараз у зв’язку з погодою швидкість проходки становить близько 3 м за добу. Про це повідомили в головному управлінні колійного господарства Укрзалізниці.
Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи.
Загальна довжина нового тунелю становить 1764 м. Роботи із будівництва нового Бескидського тунелю, що почалися 29 жовтня 2013 року, планується закінчити у І кварталі 2017 року.
Довідково:
Діючий одноколійний тунель був збудований за часів Австро-Угорської імперії 1886 року і на сьогодні є бар’єрним місцем V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходитьтериторією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії (Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів). Через деформацію обробки, руйнування дренажної системи та невідповідність габариту діючим нормативним вимогам тунель вичерпав свій експлуатаційний ресурс.
Новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого.