Вони стосуються розділу «Фінансове забезпечення реалізації Програми». У новій редакції фінансування збільшується майже на 500 тис.грн.
Мова про удосконалення роботи із зверненнями громадян, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців, органів місцевого самоврядування шляхом забезпечення оперативного реагування на потреби заявників.
Основні заходи Програми - впровадження єдиних стандартів роботи з громадськістю в діяльність контактних центрів, а також телефонних «гарячих ліній», довідкових телефонних служб органів виконавчої влади, забезпечення здійснення контролю за їх дотриманням; налагодження проведення контактними центрами, а також телефонними «гарячими лініями», довідковими телефонними службами органів виконавчої влади роботи з роз’яснення пріоритетних питань державної політики; моніторингу та аналізу громадської думки спільно з органами виконавчої влади; розроблення програмного забезпечення обласного контактного центру для ведення автоматизованої бази даних про звернення, що складається із сервісів.
Забезпечення реалізації Програми здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету. Так, для виконання заходів Програми необхідно коштів у сумі 2892,0 тис. гривень у тому числі на: 2017 рік – 716,3 тис. грн., 2018 рік –993,6 тис. грн., 2019 рік – 1182,1 тис. гривень.
Реалізація Програми дасть змогу впровадити механізм електронного урядування в роботу органів виконавчої влади з громадськістю;забезпечити оперативність реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях представників громадськості;підвищити ефективність державного управління, якість підготовки та прийняття рішень щодо найважливіших питань державного і суспільного життя з урахуванням думки громадськості;створити додатковий механізм інформування громадськості з питань державної політики; забезпечити комплексне вирішення проблемних питань, з якими громадяни звертаються до органів виконавчої влади; підвищити рівень довіри громадян до органів виконавчої влади.
Прес-служба Закарпатської облради