Клієнти Центру отримують посилені електронні ключі та додаткові послуги на безоплатній основі.
Серед можливостей, які доступні власникам електронних цифрових підписів: отримання документів з державних реєстрів Міністерства юстиції України в режимі онлайн; реєстраційні дії у державних реєстрах України в електронному вигляді; пошук інформації у державних реєстрах; користування електронними системами звітності; участь в електронних торгах конфіскованого майна; отримання відомостей про нерухомість за даними власника нерухомого майна. З повним переліком можливостей, які стають доступні в «Кабінеті електронних сервісів» можна ознайомитись перейшовши за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/.
Варто зазначити, що в рамках програми "Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади" (EGAP), Міністерством соціальної політики створено електронний сервіс «Послуга призначення допомоги при народженні дитини». Відтепер, при використанні засобів електронного цифрового підпису, у тому числі АЦСК ІДД ДФС, можливо подати документи для призначення допомоги при народженні дитини у формі електронного документу без необхідності подачі документів у паперовій формі.
Нагадаємо, що в Закарпатській області діє один пункт Акредитованого центру сертифікації ключів, де клієнти можуть отримати безкоштовні послуги з генерації відкритих та особистих цифрових підписів, обслуговування посилених сертифікатів ключів, за адресою: м. Ужгород, вул. Духновича, 2, Довідки за телефоном: (0312) 61–46–41. З повною інформацією щодо роботи АЦСК ІДД ДФС також можна ознайомитись на WEB ресурсі за посиланням: http://www.acskidd.gov.ua/.
ДФС у Закарпатській області