Минулого року протягом аналогічного періоду було видано майже 2500 цифрових підписів.
Нагадаємо, що з 1 січня поточного року Акредитований центр сертифікації ключів перейшов на використання двох посилених сертифікатів відкритого ключа. За словами фахівців Міндоходів, такий формат криптографічних повідомлень унеможливить підробку ключів та посилить захист інформації від сторонніх осіб. Для зручності користувачів всі сертифікати, які були отримані до 1 січня 2014 року, також є дійсними протягом 2 років з моменту їх отримання. У зв’язку з нововведеннями АЦСК ІДД Міндоходів розроблено нові форми реєстраційних документів, які можна завантажити з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД Міндоходів http://acskidd.gov.ua.
Отримати безкоштовний електронний підпис можна у відділеннях Акредитованого центру сертифікації ключів, яких на сьогодні діє 2 за адресами: - м. Ужгород, вул. Духновича, буд. 2, тел.: (031) 261-46-41, реєстрація користувачів: пн, ср, пт з 9:00 до 18:00; вт, чт з 9:00 до 20:00; - м. Тячів, вул. Армійська, буд. 2, тел.: (031) 342-12-41, реєстрація користувачів: пн - пт з 9:00 до 18:00.
Інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Закарпатській області