Фізичні особи отримали 191 ключ, юридичні – 49.
Отримавши цифрові підписи, власники можуть не тільки подавати податкову звітність, а й спілкуватись онлайн з органами Державної фіскальної служби та іншими державними структурами, наприклад такими, як органи статистики, Пенсійного фонду тощо.
Слід зазначити, що робота АЦСК забезпечується сучасним програмно-технічним комплексом у складі якого використовуються унікальні програмно-апаратні рішення, які забезпечують високий рівень надійності захисту інформації.
До послуг електронного цифрового підпису, які надаються АЦСК належать:
- реєстрація заявників;
- надання у користування надійних засобів ЕЦП;
- допомога при генерації відкритих та особистих ключів;
- обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників, що включає сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів;
- надання послуги фіксування часу;
- консультативні послуги за зверненням підписувачів.
Нагадаємо, що в Закарпатській області діють 2 пункти Акредитованого центру сертифікації ключів, де клієнти можуть отримати безкоштовні сертифікати відкритих ключів за адресами: м. Ужгород, вул. Духновича, 2, та м. Тячів, вул. Армійська, 2. Довідки за телефонами: (0312) 61-46-41 та (0313) 42-12-41.
Відділ комунікацій Головного управління ДФС у Закарпатській області