На сьогоднішній день змінами до Податкового кодексу України передбачено подання майже всієї звітності в електронному вигляді. У відомстві просять уважно слідкувати за терміном дії ЕЦП, вчасно звертатись за його оновленням чи отриманням нового. Не відкладайте все на останній день.
Наразі в Закарпатській області діє один пункт Акредитованого центру сертифікації ключів, де клієнти можуть отримати безкоштовні сертифікати відкритих ключів. Відділ реєстрації користувачів при Головному управлінні ДФС у Закарпатській області Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС працює за адресою: м. Ужгород, вул. Духновича, 2.
Режим роботи пункту видачі електронних ключів: понеділок-четвер з 9:00 до 18:00, п’ятниця – з 9:00 до 16:45. Обідня перерва – з 13:00 до 14:00.
Як повідомили у Відділі організації роботи ГУ ДФС у Закарпатській області, штатна чисельність працівників Відділу реєстрації користувачів у місті Ужгороді – двоє фахівців.
При прийомі документів та видачі електронних ключів потрібна максимальна уважність, адже ці електронні засоби в подальшому використовуються для подання звітності до органів фіскальної служби, до органів статистики, до органів Пенсійного фонду, тощо.
Фахівці відділу максимально ефективно та швидко обслуговують платників, які мають в наявності весь необхідний пакет документів.
У відомстві із розумінням ставляться до бажання платників якнайшвидше отримати електронні ключі, однак звертаються до громадян з проханням дотримуватись законодавства та не порушувати громадський порядок.