Зокрема, з початку 2014 року кількість ключів, яку видали акредитовані Центри сертифікації ключів Міндоходів у Закарпатській області склала 10 725.
Застосування підпису закарпатцями-бізнесменами не обмежується лише поданням звітності до Міндоходів. Зокрема ключ, який безкоштовно видають пункти реєстрації, дозволяє укладати різні договори з іншими особами в електронній формі та вести особисте листування, що гарантує повну конфіденційність. До речі, робота АЦСК має високий рівень надійності захисту інформації, адже забезпечується сучасним програмно-технічним комплексом, у складі якого використовуються унікальні програмно-апаратні рішення, що дає змогу унеможливити підробку ключів та посилити захист інформації від сторонніх осіб.
Варто зазначити, що у зв’язку з внесенням змін до окремих нормативно-правових актів, однією з умов отримання цифрового підпису, є використання нових форм реєстраційних документів для всіх клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів, що є обов’язковим з 16 червня 2014 року.
Нові форми реєстраційних документів можна завантажити з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД Міндоходівhttp://acskidd.gov.ua. Також там можна переглянути інформацію щодо режиму роботи, перелік представництв АЦСК ІДД Міндоходів, бланки документів, зразки їхнього заповнення, перелік необхідних для реєстрації документів.
Отримати посилені сертифікати ключів електронного цифрового підпису у Закарпатті можна, звернувшись у відділи реєстрації користувачів за адресою: м. Ужгород, вул. Духновича 2, та м. Тячів, вул. Армійська 2.Телефон для довідок (0312) 61-46-41 та (0313) 42-12-41.
Інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Закарпатській області