Такій кількості клієнтів у відділах реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Закарпатській області надано послугу – електронний цифровий підпис. Якщо виокремлювати з цього періоду тільки березень, то протягом першого місяця весни фізичні особи отримали 304 ключі, юридичні – 77, що загалом становить 381 цифровий підпис.Ця динаміка, вважають фахівці, свідчить про затребуваність цієї послуги.
Адже, ставши власником цифрового підпису, ви не тільки зможете подавати податкову звітність, а й спілкуватись онлайн з органами Державної фіскальної служби та іншими державними структурами. Наприклад такими, як органи держстатистики, Пенсійного фонду тощо.Фахівці органів ДФС підкреслюють, що використання електронного цифрового підпису збільшить коефіцієнт корисної дії їх власників в рази.Крім електронних ключів платникам Закарпаття видавались ще й посилені сертифікати відкритих ключів.
Тут цифри виглядають наступним чином: у січні видно 1016 сертифікатів, у лютому – 1081 та березні – 509.Нагадаємо, що в Закарпатській області діють 2 пункти Акредитованого центру сертифікації ключів, де клієнти можуть отримати безкоштовні сертифікати відкритих ключів за адресами: м. Ужгород, вул. Духновича, 2, та м. Тячів, вул. Армійська, 2. Довідки за телефонами (0312) 61-46-41 та (0313) 42-12-41.
Відділ комунікацій Головного управлінняДФС у Закарпатській області