Як повідомив Євген Гапоненко, аеропорт очікує на європейський аудит. Відповідну заявку подало ДП «Украерорух». «Проводити сертифікацію будуть спеціалісти з Європи і це займе певний час,- каже директор ЗОКП «Міжнародний аеропорт Ужгород». – Аеропорт- це не тільки злітна смуга, це й складний комплекс навігаційного наземного обладнання і спецмашин. Все обладнання у нас ще радянських часів, воно морально і технічно застаріло і потребує заміни». За його словами, два покоління персоналу аеропорту вже втрачено, потрібно готувати нових спеціалістів-авіаторів.
«Аеропорт- це важливий стратегічний об’єкт, який працює. Якщо відновити активну роботу, то відразу піднімається інвестиційна привабливість регіону, йде пасажиропотік. Ми вже втрачаємо час, оскільки в країні почалися зміни, розвиваються аеропорти. Нам необхідно об’єднати всі зусилля. Наше завдання -- запустити аеропорт, для цього необхідна політична і фінансова підтримка. Це завдання стосується всіх, є ідея, як відпрацювати цю взаємодію, щоб зробити аеропорт в Ужгороді привабливим», - зазначив Євген Гапоненко. 4 грудня о 16.00 відбудеться зустріч керівництва аеропорту, представників готельного бізнесу, туристичних фірм та інших зацікавлених організацій для вироблення спільних дій щодо роботи аеропорту в Ужгороді.
Аеропорт в Ужгороді зупинив обслуговування регулярних рейсів у 2016 році. 16 червня закінчилася міждержавна угода між Словаччиною та Україною про обслуговування польотів літаків над словацькою територією.
Євген Гапоненко переконаний, що аеропорт в Ужгороді – один з найперспективніших в країні, але необхідно запустити пасажиропотік. «Аеропорт в стані покривати фіксовані витрати (заробітна плата, комунальні послуги тощо). За оцінкам директора, два рейси у день фіксовані витрати покриватимуть. «Пасажирів треба привчити літати. В Закарпатті є великий потенціал в компоновці рейсів внутрішніх та закордон. Люди постійно питають, коли будуть регулярні рейси. Для цього треба аеропорт розблокувати і вибирати найбільш вигідного перевізника, - каже Євген Гапоненко. - Щоб об’єкт почав працювати необхідно, по-перше, отримати дозвіл на виконання польотів. Як тільки буде дозвіл, зразу можна буде відкривати рейси. Перший рейс, який я бачу, це авіасполучення зі столицею, далі підуть пасажири. Перевізника має бути такий, який дасть доступні квитки, зручні літаки. Ставки треба робити на збільшення регулярності рейсів. Є перспективи відновлення міжнародних рейсів».
Для модернізації аеропорта необхідно близько 100 млн. грн., необхідно вирішити також інші проблеми. Але, на думку, Євгена Гапоненка, труднощі можна подолати, якщо об’єднати зусилля.