Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Кращі практики обслуговування громадян стали нормами

19 серпня 2019 р., 12:35

Опублікована Постанова Кабінету Міністрів від 14.08.2019 №714, яка вдосконалює надання адміністративних послуг

Проєкт Постанови був розроблений Мінекономрозвитку спільно з Офісом реформи адмінпослуг (проєкт EDGE).

Мета - підвищити якість та доступність адмінпослуг, адже через мережу центрів надання адмінпослуг (ЦНАП), яка станом на 01.07.2019 налічує 796 ЦНАП по всій Україні, щодня отримують послуги 57000 громадян. 6% українців – люди з особливими потребами.

«Все починалось з розробки інформаційно-інструктивних матеріалів щодо організації взаємодії між центральним офісом ЦНАП та його територіальними підрозділами / віддаленими робочими місцями. Саме під час роботи над цими матеріалами ми дійшли висновку, що набагато ефективніше буде подати цю інформацію саме через відповідний нормативно-правовий акт. Керівництву ЦНАП простіше керуватись в роботі офіційним документом аніж рекомендаціями. До того ж, Урядовий документ можна використовувати як обґрунтування перед керівництвом РДА або міськими/селищними/сільськими головами та/або депутатами. Так і народилась постанова Кабінету Міністрів про внесення змін до Примірного Регламенту та Положення про ЦНАП», - Олександр Андрєєв, керівник сектору з розвитку ЦНАП Офісу реформи адміністративних послуг, що діє при Мінекономрозвитку за підтримки проекту EDGE та Уряду Канади.

Таким чином, адмінпослуги будуть простими та доступними:

1. Для жителів ОТГ та віддалених населених пунктів:
територіальні підрозділи ЦНАП, віддалені робочі місця адміністраторів, робота старост тощо);

2. Для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп: обслуговування вдома, безперешкодний доступ до приміщень ЦНАП, місце для колясок, пандуси, поручні, зручне інформування, у т. ч. шрифтом Брайля, обладнані санітарні кімнати тощо);

3. Для кожного відвідувача: платіжні та інформаційні термінали, попередній запис в чергу, зони очікування, телефонні консультації, скриньки та книги відгуків тощо).

З текстом Постанови та змінами, що додаються, можна ознайомитись тут.

З кращими практиками забезпечення комфортних умов для осіб з інвалідністю в ЦНАП можна ознайомитись тут.


Зі станом розвитку мережі ЦНАП за І півріччя 2019 року можна ознайомитись за цим посиланням.

З повагою,

Офіс реформи адміністративних послуг

Робимо адміністративні послуги просто доступними

Наша сторінка у Фейсбук.

Телефон +380678888830

{g}


Схожі новини

На Закарпатті видано понад 18 тисяч витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
Майже 10 тисяч – кількість наданих адміністративних послуг у ЦОП Закарпаття в листопаді
У 2018 році ЦНАП надав 40 тисяч 864 адміністративні послуги
Майже 24,5 тисячі адміністративних послуг надав ЦНАП Ужгородської міськради з початку року
У вересні податківці Закарпаття надали майже 20 тисяч адміністративних послуг
Важливо щодо надання адміністративних послуг та відвідування ЦОП в Закарпатті
Про удосконалення надання адміністративних послуг, зокрема й запровадження їх в онлайн-форматі
У жовтні податківці надали закарпатцям понад 11 тисяч адміністративних послуг
З початку року закарпатці отримали майже 12 тис. адміністративних послуг
Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області йде у ногу з часом, вирішуючи питання земельних відносин через електронні сервіси

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp