У Головному управлінні ДПС у Закарпатській області звертають увагу, що в умовах обмежувальних протиепідемічних заходів залишається актуальним отримання платниками деяких адміністративних та деяких інших послуг, які є вкрай важливими для реалізації прав та обов’язків платників податків, а також потребують особистого відвідування центрів платників податків (далі – ЦОП), або місць прийому відвідувачів, де ЦОП не створено.
Відповідно до підпункту 3 пункту 2 розділу ІІ Прикінцевих положень Закону України від 17.03.2020 року №503 – ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» (далі – Закон №530), з дня оголошення карантину
зупиняється перебіг строків звернень за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг. Після припинення надзвичайної ситуації та карантину перебіг цих строків буде продовжено з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
Таким чином
прийом платників в ЦОП організовано за попереднім записом на конкретну годину прийому (за телефоном, електронну скриньку, деталі дивіться
ТУТ),
виключно для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності.
Прийом всієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється виключно через скриньки, через режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf (обмеження 2 МБ), поштою. Відповіді будуть надані платнику на електронну пошту. Оригінали відповідей платник зможе отримати на руки після закінчення карантину.
У разі невідкладної необхідності результат розгляду буде виданий в ЦОП, за попереднього узгодження та часу візиту. До ЦОП платники мають право заходити тільки в захисній масці, рукавичках, і після дезінфекції рук.
Також слід взяти до уваги, що видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податків – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань здійснюється з урахуванням положень Закону №530.
Інформація щодо
реєстрів діючих ліцензій роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, а також внесення місць зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання буде оприлюднюватися на веб-порталі податкових органів Закарпаття, (дивіться
ТУТ) у зв’язку з чим надання оригіналів документів буде здійснюватися після закінчення карантину.
Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків та внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта,
здійснюється у разі гострої необхідності за попереднім записом.Щодо надання
електронних ключів у відділенні Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДПС, яке розміщено у приміщенні Управління у м.Ужгороді ГУ ДПС у Закарпатській області за адресою м. Ужгород, вул. Духновича, 2: реєстрація користувачів здійснюється лише за попереднім записом у телефонному режимі та з режимом роботи відповідно до графіку роботи ЦОП. Деталі за телефоном: (0312) 61-46-41. Відвідування відділення можливе для клієнтів, які записані, і які мають наявні засоби особистого захисту від респіраторних захворювань.
Відділ комунікацій ГУ ДПС у Закарпатській області