У роботі 10-ти Центрів обслуговування платників у Закарпатській області задіяні 72 працівники. Протягом листопада 2019 року вони надали закарпатцям 9,6 тис. адміністративно-податкових послуг.
Зазначимо, що майже 90% послуг, наданих податковими органами Закарпаття, платники податків одержали саме в центрах обслуговування – спеціальних місцях, що забезпечують кращу якість та швидкість їх надання.
Найчастіше фахівці Центрів надавали послугу видачі картки платника податків та надання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. Протягом листопада поточного року в ЦОП області видано 6,6 тис. реєстраційних номерів.
Нагадаємо, що Центрами обслуговування платників Головного управління ДПС у Закарпатській області надається комплекс адміністративних, консультативних та інформаційних послуг. Платники без черги, у зручний для них час, мають змогу подати податкову звітність, отримати кваліфіковану консультацію, адміністративні послуги, а в ЦОП м. Ужгорода – отримати ключі електронного цифрового підпису.
Варто зазначити, що ДФС України активно працює над запровадженням нових та вдосконаленням вже існуючих електронних сервісів. На допомогу платникам у вирішенні їх питань можуть прийти такі онлайн-сервіси як
ЗІР та
Електронний кабінет платника.
Відділ комунікацій ГУ ДПС у Закарпатській області