Уряд постановою від 24 грудня 2019 р. №1113 запустив експериментальний проєкт щодо спрощення процесу перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту Check. Зараз особа, яка звертається за послугою, може обрати зручний для неї спосіб підтвердження платежу: або надає квитанцію в паперовому вигляді, або інформує тільки про код квитанції в будь-якій формі, а ЦНАП перевіряє цей код, користуючись Державним сервісом перевірки квитанцій на сайті check.gov.ua.
Докладніше про це працівницям ЦНАПу розповіла начальниця Ужгородського міського відділу ДРАЦС ГТУЮ у Закарпатській області Тетяна Лендєл-Склярова, яка закцентувала: відтепер паперові квитанції не потрібні, послугу можна оплатити через додаток банку. Зокрема, наразі до сервісу підключені А-Банк, ПриватБанк, Monobank.
Відвідувачам ЦНАПу достатньо надати інформацію у будь-якій формі про код квитанції. «Це значно спрощує надання адміністративної послуги. Громадяни можуть одразу на місці заплатити за послугу через смартфон, що збереже їхній час», - підсумувала начальниця Центру надання адміністративних послуг Ужгородської міської ради Жанна Павлув.
Прес-служба Ужгородської міської ради