Фахівці КІА та КЦПД оцінювали бренди за кількома критеріями. Бренд повинен мати значний вплив на прийняття рішень про покупки споживача, а додана економічна вартість повинна бути позитивною (що вказує на те, що виручка компанії перевищує витрати на фінансування та відповідні витрати). Також бренд повинен володіти широкою цільовою групою, інформацію про нього повинні мати значна кількість потенційних або реальних споживачів. А також:
Бренд компанії повинен бути відомим серед нецільової аудиторії;
Фінансові показники і звітність повинна бути відкритою.
Кращі бренди Закарпаття-2014
Популярний бренд 2014 — «Парк Шенборна», Перечинський р-н
Репутація і довіра 2014 — рекреаційний об’єкт «Термал-Косино»
Пивний бренд 2014 —Пивоварня «Унгвайзер», Ужгород
Винний бренд 2014 — Іван Данч (с.Кідьош, Берегівський р-н)
Медовий бренд 2014 — «Медовий дім-Переста» — Мукачево
Смачний бренд 2014 — «Закарпатський пряник», Ужгород
Торговельна мережа 2014 — мережа кав’ярень «Гориціана»
Етнонаціональний бренд 2014 — закарпатська дегустація “Підкова” (м. Перечин)
Регіональний проект 2014 — туристичний маршрут «Шлях Ракоці», Мукачівський замок
Освітній бренд 2014 — Ужгородський національний університет
Промисловий бренд 2014 — Еко-ферма «Тизеш», село Ботар, Виноградівський р-н
Спортивний бренд 2014 – жіночий регбійний клуб «Леоно», м. Ужгород
Торгова марка 2014 — ТМ «Валентин і Валентина Штефаньо» Ужгород
Туристичний бренд 2014 — рекреаційний об’єкт «Термал-Косино»