Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Закарпатців закликають обрати туристичний бренд області

15 червня 2016 р., 17:12

Розвиваймо Закарпаття разом!

На Закарпатті завершилося маркетингове дослідження та моніторинг туристичних потоків краю, мешканців та експертів одним із завдань якого була розробка проекту туристичного бренду області.

Про це повідомив директор департаменту економічного розвитку та торгівлі облдержадміністрації Денис Ман.

Науковці протягом декількох тижнів вивчали основні потреби гостей краю, досліджували з чим вони та мешканці області пов’язують унікальність Закарпаття. В результаті визначили основні елементи, які повинні бути на візуальному образі: історичні та природні пам’ятки, постаті, фестивалі.
До особливостей Закарпаття потрапили гори та їх найвища точка Говерла, озеро Синевир та водоспад Шипіт, замок Паланок та долина нарцисів, фестивалі вина та бринзи, термальні води та санаторії. Саме з такими образами працювали дизайнери-розробники туристичного бренду.

Нині триває експертне обговорення розроблених візуальних образів, тому їх не оприлюднюють. Закарпатці зможуть обирати кращий з трьох вдосконалених туристичних брендів вже з наступного тижня на інформаційно-туристичному порталі http://www.transcarpathiatour.com.ua.

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp