Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Туристичний бренд Закарпаття: думки еспертів

23 червня 2016 р., 16:15

Ведмеді, гори, озера, клімат, історичні постаті

Закарпаття нерозривно пов'язане з горами та краєвидами Карпат, найвища гірська вершина - г.Говерла знаходиться в Закарпатській області, чимало туристичних маршрутів пролягає саме гірською місцевістю.
На рівні з горами експерти відзначають водні ресурси, оскільки уявити собі Закарпаття без озера Синевир, чанів у Лумшорах, водоспадів, Солотвинських озер тощо.

Не менш важливою перевагою є клімат, свіже повітря та особливості сезонів.

Квітуче Закарпаття, яке представляли весною на всіх туристичних виставках та форумах, спрацювало і воно теж стало брендом. Долина нарцисів, цвітіння сакур - серйозний привід туристам відвідати Закарпаття.

Ведмідь як один із символів згадується в частих відповідях експертів про символи Закарпатської області.
Експерти вважають, що до символів Закарпаття варто віднести замки Закарпаття, дерев'яні церкви, "Старе село" в Колочаві, а до особистостей - А.Волошина (президента Карпатської України), Духновича, Ромжа, Бокшая, Ерделі, Коцку, Манайла, а також Петефі, Шенборна, Корятовича, Зріні.

Таким чином, формуючи поняття "туристичний бренд Закарпаття" у концепції варто врахувати історичну мультикультурність Закарпаття, мову різних народів тощо. Проте основною візуальною частиною все-таки мають стати гори.



Узагальнення із дослідження про туристичні потоки Закарпатської області, організованого та проведеного департаментом в травні-червні 2016 року. Думки експертів

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp