Закарпаття нерозривно пов'язане з горами та краєвидами Карпат, найвища гірська вершина - г.Говерла знаходиться в Закарпатській області, чимало туристичних маршрутів пролягає саме гірською місцевістю.
На рівні з горами експерти відзначають водні ресурси, оскільки уявити собі Закарпаття без озера Синевир, чанів у Лумшорах, водоспадів, Солотвинських озер тощо.
Не менш важливою перевагою є клімат, свіже повітря та особливості сезонів.
Квітуче Закарпаття, яке представляли весною на всіх туристичних виставках та форумах, спрацювало і воно теж стало брендом. Долина нарцисів, цвітіння сакур - серйозний привід туристам відвідати Закарпаття.
Ведмідь як один із символів згадується в частих відповідях експертів про символи Закарпатської області.
Експерти вважають, що до символів Закарпаття варто віднести замки Закарпаття, дерев'яні церкви, "Старе село" в Колочаві, а до особистостей - А.Волошина (президента Карпатської України), Духновича, Ромжа, Бокшая, Ерделі, Коцку, Манайла, а також Петефі, Шенборна, Корятовича, Зріні.
Таким чином, формуючи поняття "туристичний бренд Закарпаття" у концепції варто врахувати історичну мультикультурність Закарпаття, мову різних народів тощо. Проте основною візуальною частиною все-таки мають стати гори.
Узагальнення із дослідження про туристичні потоки Закарпатської області, організованого та проведеного департаментом в травні-червні 2016 року. Думки експертів